ZAP-IN sender nyhedsbreve med MailPlatform

Virksomheden er en af de største online- og fysiske aktører indenfor kontorsupermarkeder i Danmark. 

 

Kontorsupermarkedet ønskede en erstatning for et desktop baseret afsendelsessystem, der havde mødt sin begrænsning i leveringssikkerhed og hastighed samt fremadrettede segmenteringsmuligheder.

“Super brugervenligt og overskueligt. Servicen har været i top og vi glæder os i ZAP-in til at udnytte de uanede muligheder der ligger i MailPlatform mht. segmentering og opfølgning”, fortæller Anja Overgaard fra marketingafdelingen i ZAP-in.

“Vi er ydmyge over, at en så stor virksomhed har valgt MailPlatform fortæller grundlægger af MailPlatform, Kim Østergaard og uddyber at samarbejdet også inkluderer IT virksomheden Norriq som er partner hos MailPlatform”.

 

Brug af MailPlatform Builder – vores intuitive drag-and-drop editor

ZAP-IN har også købt en række tilpassede skabeloner og moduler til MailPlatform Builder. Skabelonerne er udarbejdet i tæt samarbejde med virksomhedens IT- og marketingsafdeling. Skabelonerne afspejler den grafiske identitet for kontorsupermarkedet, og de tilpassede moduler gør det nemt for ZAP-IN at udsende nyhedsbreve, der bliver set som en voksende afsætningskanal.

Over tid er det ønsket at der skal bygges mere intelligens ind i disse moduler, således at integrationen med webshoppen og økonomisystemet bliver så automatiseret som muligt.

 

zap-in-reference-mailplatform

 

Et komprimeret forløb 

Hele forløbet med ZAP-IN har været ekstremt komprimeret. Fra første henvendelse til beslutning gik der meget kort tid, sammenlignet med lignende størrelser af virksomheder.

Først blev der opsat custom felter i MailPlatform, således at de afspejlede de eksisterende data, og dermed bevarede muligheden for at kunne segmentere bl.a. på type af udsendelse samt butikker. Tidligere var dette svært at håndtere med mange lister og data i  forskellige systemer. I dag “kigger” de dynamiske segmenter i MailPlatform på de forskellige datamodeller og sammensætter det til homogene segmenter, der nemt anvendes til udsendelse af kampagner eller automatiserede flows.

 

Import af modtagere og udsendelse af første kampagne

Efter datamodellen var opbygget blev de eksisterende modtagere vasket og importeret til MailPlatform. Dermed er den tekniske opsætning færdiggjort, og de første nyhedsbreve er nu på vej afsted. Hele forløbet har taget ganske kort tid.

 

Kontakt MailPlatform på tlf 72 444 444 – eller tilmeld dig vores gratis prøveadgang, hvis du også vil være kunde som kontorsupermarkedet ZAP-IN.

Prøv MailPlatform gratis i 30 dage

privacy Vi passer godt på dine oplysninger og deler dem ikke med andre.
Vi optager kun seriøse virksomheder, der ikke spammer, som kunder.