Referencer
På denne side har kunderne ordet. Hvad synes de om samarbejdet med MarketingPlatform?
“Siden skiftet til MarketingPlatform har vi oplevet både højere Open Rate og højere Click-Through-Rate, hvilket i sidste ende har påvirket vores omsætning i positiv retning”.
Thomas Nygaard, e-commerce manager
“Jeg er vild med hvor nem og intuitiv platformen er at arbejde med. Man kan på ingen tid få sammensat en flot kampagne. Og skulle jeg blive i tvivl om noget, ved jeg at supporten altid er lige ved hånden til at hjælpe mig”.
Maria Tykgaard, marketingkoordinator
“Jeg er vild med hvor nem og intuitiv platformen er at arbejde med. Man kan på ingen tid få sammensat en flot kampagne. Og skulle jeg blive i tvivl om noget, ved jeg at supporten altid er lige ved hånden til at hjælpe mig”.
Jakob Sander, direktør
“Vi havde en alt for dyr og gammeldags email marketing løsning, uden mulighed for selv at arbejde med skabelonerne, skabe nye indholdselementer og redigere de faste blokke, før vi valgte at skifte til MarketingPlatform i begyndelsen af 2019.“
Peter Wedelheim, adm. direktør
“Trafikken på shoppen den dag vi sendte kampagnen ud, svarer til en stigning på 450% – tidligere forøgede vi blot trafikken med 50%.“
Emil Siggaard, Marketingansvarlig
“Holdet bag MarketingPlatform er gode til at lytte til os, de vil gerne lære af vores erfaringer med platformen, ønsker til forbedringer – kort sagt har vi en god og konstruktiv dialog“”.
Nils Træholt, Medstifter
“Jeg er virkelig glad for Builderen og måden man kan opbygge kampagnerne på. Drag’n’drop funktion i platformen er god at arbejde med. Det gør arbejdet nemt og hurtigt, og jeg kan skalere alt on the fly, hvilket er meget tidsbesparende for mig. Alt er meget ligetil, og jeg kan forme ting, som jeg har lyst”.
Morten Mørk Petersen, Online ansvarlig
“Vi har valgt MarketingPlatform, fordi vi havde brug for et brugervenligt, intuitivt system, som sikrede os, at vi på ganske få minutter kunne opbygge et flot nyhedsbrev og sende til vores store database af tilmeldte. Vi arbejder med en række præ-definerede templates, hvor vi hurtigt kan kan dragge og droppe content, skifte billeder og arbejde med indholdet, så vi på få minutter har det næste nyhedsbrev klar”.
Daniel Bentien, Chefredaktør/Head of Content
“MarketingPlatform udviste fra første kontakt stor fleksibilitet og har deres systemer så godt dokumenteret og forberedt at det var en smal sag at tilpasse og opsætte automatisering. MarketingPlatform systemet giver rigtig god feedback på udsendelser af emails, der kan bruges til optimering af leverancer”.
Bo Nielsen, Associate Director
“Hos MyPressWire har vi valgt at bruge MarketingPlatform til at udsende vores vigtige journalist mails. Det er essentielt for os, at netop disse mails ankommer til modtagernes indbakker – de er så og sige grundlaget for vores forretning”
René Hjetting, Grundlægger
“Vi anvender kanalerne til det de er bedst til. Både når det gælder opsamling af nye Club Jensen’s medlemmer, udsendelse af kampagner og automatiseret opfølgning. Derfor har vi valgt et sammenhængende system som MarketingPlatform”
Jensen’s Bøfhus anvender alene standardfunktionalitet i MarketingPlatform. Det er kun skabelonen der er tilpasset efter kundens ønsker.
Andreas Sander, Online Manager
“Det er vigtigt for os med en stabil email marketing platform, så vi er garanteret levering af de ugentlige mails, som vores kunder trofast sidder og venter på”. “Det er enormt rart at den danske support kun sidder et telefonopkald væk. Jeg ved, jeg altid kan ringe, hvis jeg f.eks. har spørgsmål om brugen af systemet.”
Sandra Amtsbiller, Marketingassistent
“MarketingPlatform anvendes af ca. 45 medarbejdere i BoConcept, og vi oplever et godt samarbejde med holdet hos MarketingPlatform. Vi har i BoConcept ikke kunnet finde noget mere brugervenligt og avanceret”
Torben Paulin, CEO
“Vi oplevede tidligere at vores mails ikke nåede frem. Udover hjælpen til de systemmæssige udfordringer, blev jeg meget positivt overrasket over den sparring og rådgivning som folkene hos marketingplatform.com ydede os”.
“Astro.dk er en spændende kunde, men også en udfordring fordi de har eksisteret i mange år, og derfor har gamle dårlige data – der skulle ryddes op”, fortæller Kim Østergaard fra MarketingPlatform.