Facebook app til signup

Intet socialt netværk i Verden har flere brugere end Facebook. Det betyder store muligheder for at få verificerede tilmeldinger fra netop Facebook.

MailPlatform har udviklet en app til Facebook, der kan opsamle nyhedsbrevstilmeldinger op til din kontaktliste. Facebook app'en er en del af Webforms i MailPlatform. Med det indbyggede wizard, skabes nemt en tilmeldingsformular, der med få klik gøres til en fane på Facebook.

Det er tilmed muligt selv at navngive fanen på Facebook direkte fra MailPlatform. Fanen bliver til et menupunkt under coverbilledet. Placeringen ændres nemt i Facebook.

At skabe tilmeldingsformularen
Tilmeldingsformularen til Facebook bliver til en webside, en såkaldt landingpage, som MailPlatform hoster på en gemt placering. Formularen kan kun tilgås fra din virksomheds Facebook side.

Du vælger selv felterne til formularen. Som til andre tilmeldingsformularer, bygges formularen med det indbyggede wizard, og alle egne felter på den valgte liste kan anvendes.

Bekræftelsessiden vises som en del af Facebook app'en, hvilket betyder af brugeren ikke tages væk fra Facebook efter tilmelding. Dette ville være et brud på Facebooks retningslinier - og utrygt for mange brugere, der nærmest ser Facebook som selve internettet.

Den mail modtageren vil få, efter tilmeldingen, kan tilpasses i MailPlatform. Mailen kan sendes af webformen eller af en autoresponder. Det opsættes intuitivt, som en del af wizard processen, i opbygningen af webformen.


Webinar om integration med Facebook
Få bekræftede tilmeldinger direkte fra Facebook. Tilføj 1-klik registrering til dine normale webforms, og skab flotte landingpages som en fane på Facebook sider.

Webinaret er med Kim Østergaard, der er grundlægger af MailPlatform.


Modtagerne fra Facebook
Det er nemt at identificere modtagerne fra Facebook. Modtagerne har i feltet Subscription Source fået værdien "Facebook". Dermed kan din virksomhed nemt segmentere og målrette kommunikationen til denne gruppe personer. Eller gruppen kan udelukkes fra bestemte kampagner.

I felter Subscription ID vil nummeret fra den webform fremgå. På den måde kan modtagerne senere isoleres, og værdien af en Facebook kampagne vurderes.

I statistikken fra en udsendt kampagne, kan ovennævnte kildeangivelser anvendes som et filter. Dermed kan værdien af Facebook tilmeldinger altid følges, og vurderes i forhold til modtagere fra andre kilder.

Facebook tilmeldingsmuligheden, den såkaldte app, er inkluderet i alle abonnementer på MailPlatform.

Eksempel på tilmeldingsformular med 1-klik Facebook sign-up knap integreret.

Prøv MailPlatform gratis - og få succes med dine nyhedsbreve

Du tilmelder dig på 10 sekunder - uden brug af kreditkort - skriv trygt din email i feltet herunder

Blandt kunderne, der anvender MailPlatform til at forbedre deres kommunikation, er Applus, Bauhaus, Billetlugen, CBS,  EGMONT, Gallup, Jensens Bøfhus, Kop & Kande, LEGO, Leo Pharma, Lions, Merck, Mr., Sampension, UNICEF og Ældresagen.

Prøveperioden er gratis, helt uforpligtende og udløber automatisk, hvis du ikke ønsker at fortsætte. Vi har abonnementer fra 69 kr. pr. måned