Conveyor

Hver eneste modtager af nyhedsbreve og SMS beskeder efterlader en mængde spor, hver gang de interagerer med dine kampagner udsendt med MailPlatform.

Spor der sammenholdt frembringer interessant viden om hver enkelt modtager. Viden der opsamles af MailPlatform, og stilles til rådighed for fremtidige kampagner og automatiske flows gennem dynamisk indhold, relevant indhold og dynamiske segmenter.

Modtagerne bygger deres egen profil

I takt med den enkelte modtager åbner og klikker i de tilsendte kampagner, vil MailPlatform kontinuerligt og sikkert bygge en unik profil. Den profil kan direkte anvendes til at målrette indholdet i hver enkelt kampagne, i eksternt indhold, automatiske flows og formularer.

Profilen bygges ud fra 16 forskellige regler med hjælp fra en algoritme, der sørger for den rigtige vægtning af pointene fra de mange regler. Til sammen giver det en relevans score.

“Den viden skal omsættes til bedre dialoger, øget loyalitet og slutteligt et større salg for vore kunder, der spænder over både b2c og b2b segmentet”, fortæller Kim Østergaard grundlægger af MailPlatform.

MailPlatform er langt fra bare en mailkanon, som det kendes fra de simple email marketing læsninger på markedet. Eller fra de light løsninger flere CMS platforme har som et appendix. MailPlatform er et ægte dialogværktøj, der kan lytte, lære og følge op. Netop læringen er central for øget succes med udsendelserne. For at sikre en optimal udnyttelse af mulighederne, afholdes der mindst hver anden uge gratis webinarer. Webinarer er mini kurser afviklet med et online mødeværktøj.

Se webinarer om Relevant Content for at lære mere

Kampagnerne sender sig selv

Mange marketingchefer lider under begrænsede budgetter, hvor antal medarbejdere oftest er resultatet. Det betyder selvsagt at færre hoveder skal klare flere opgaver. Det kalder også på intelligente løsninger, hvor marketingmixet med fordel kan bestå af en automatisk udsendt målrettet kampagne – sammen med en håndlavet mere profilorienteret ugentlig kampagne.

Det er derfor vi har skabt Resend automatikken, der tager en normal kampagne, og gør den i stand til sende hver dag, på bestemte ugedage, hver uge, hver anden uge, hver tredje uge, hver måned eller med endnu lavere frekvens.

Resend med indhold der selv skifter

Selvom kampagnerne automatisk udsendes, kan indholdet være dugfriskt uden en eneste medarbejder bruger tid i MailPlatform. Det kan det, fordi flere dynamiske funktioner kan udskifte indholdet i forhold til læringen beskrevet øverst i artiklen. Men specielt funktionen External Content sørger for det dugfriske indhold.

External Content kan hente indhold fra så forskellige steder som facebook sider, Instagram opslag, RSS feeds fra webshops, CMS platforme og feks redaktionelle feeds fra DR og lignende. Eller indholdet kan være fra XML feeds, der kan være født i alle mulige typer af systemer.

Sagt på almindeligt dansk, tager funktionen External Content, indhold fra andre systemer, lader dig designe det fuldstændigt frit så det matcher stilen i dine nyhedsbrevsskabeloner, udvælge indholdet og sørger for det er dugfriskt når kampagnen udsendes.

Kombineres funktionerne til at hente indhold og gøre det dynamisk, med Resend automatikken, vil MailPlatform kunne sende automatiske kampagner, vel og mærke på bestemte tidspunkter, men kun hvis der er nyt indhold i dine feeds.

Fakta om MailPlatform

MailPlatform servicerer i dag virksomheder som: BoConcept, CBS, Egmont, Guldbageren, Kop & Kande, Kvik, SOS Dansk Autohjælp, Merck, Sampension, Stof & Stil, Billetlugen, DB Schenker, Giv Blod, Toyota, Creativ Company, NEYE og Damixa.

Repræsenterer du en velgørende forening, en NGO eller en anden type non-profit organisation, kan I anvende MailPlatform helt gratis se www.mailplatform.dk/non-profit